Kiitokset helatorstain hakuiluista

Yleistä keskustelua.

Valvojat: nipa, , Lea

Kiitokset helatorstain hakuiluista

ViestiKirjoittaja päivämäärä 24 Touko 2009, 08:18

Ihan alkuun täytyy kertoa että meinasinkin otsikoida vahingossa kiirastorstain hakuiluista, minulle se oikeasti oli kiirastortai :P

Siis siihen varsinaiseen torstaihin.
Kiitos että saimme vierailla ryhmässänne, oli mukava pitkästä aikaa olla Hekon haku treeneissä ja tavata uusia innokkaita koirakoita. Sää suosi ja oli muutoinkin mukava päivä. Ja Moonakin toimii yleensä varmemmin :)

...kunnes alkoi kotiin lähtömme. Teimme kaikessa rauhassa lähtöä, kunnes miltein kaikki olivat lähteneet. Ja sitten tajusin ettei minulla ole auton avainta. Tiesin käsitelleeni sitä metsässä. marja-Leena lupasi auttaa etsinnöissä. Olin aivan varma ettei sitä enään löydy. (On muuten ainoa avaimemme, jolla auto käynnistyy) M-L ehdotti menemään piiloni läpi. Mikon kanssa emme löytäneet vielä edes sitä kuusta missä olin ekana ollut, kuin M-L huusi hakkuu aukealta päin että löytyi :lol:

Kiittelyjen jäjkeen autoon ja pakkille.... kunnes autoni ei enään liikkunut eteen tai taakse. Olin onnistunut peruuttaa kannon päälle :ylläri:

M-L auttamaan jälleen, hän keksi että renkaiden eteen puunrunkoja jotta auto nousisi ja lopuksi ehdotti että nostamme tunkilla, onhan meillä semmoinen (-joo koirahäkin alla tietty!,) autoa niin että saamme kaivettua kantoa ja vedettyä sen pois. Marja-Liisalla oli omansa onneksi paremin saatavilla ja lainasi sitä.
Onnistuimme voittamaan kannon :P ja pääsimme kotiin, Kiitos Marja-Leenan ;) ;) ;) ;) ;)
Siispä hänelle älyttömän paljon kiitoksia!!!

ps. Minulle on tuttua että aina mokaan ja käy näin ja nolointa on että kerron aina eteenpäin....
Toivottavasti saitte edes hymyn huulillenne toilailuillani!

Tapaamisiin treeneissä, saas nähdä mitä minulle silloin käy....

Paluu Yleistä