IPO MM - Kirstulan kanttiini ke 15.9.

Talkoita, leirejä...

Valvojat: nipa, Lea, Marikki

IPO MM - Kirstulan kanttiini ke 15.9.

ViestiKirjoittaja Marikki päivämäärä 06 Syys 2010, 16:35

IPO MM -kisaajat treenaavat Kirstulassa ennen itse kilpailuja. Kukin kenttää vuokraava seura pitää omana vuokrapäivänään kisakanttiinia klo 12 alkaen. Koska Hekolla on keskiviikko yhteisenä päivänä KHN:n kanssa, olemme jakaneet kanttiinivuoron.

Hekon kanttiinivuoro on siis keskiviikkona 15.9. kello 12-n.15.30. Ritva on lupautunut olemaan paikalla heti kahdeltatoista, ja itsekin koetan osua siihen aikaan kentällä. Olisi kuitenkin hienoa, jos joku/jotkut muutkin hekolaiset pääsisivät tulemaan kanttiinivuoroon. (Itse en pysty olemaan poikasen kanssa kentällä yli kolmea tuntia, ja olisi reilua, ettei Ritvankaan tarvitsisi koko aikaa siellä istua.)

Jos pääset osallistumaan kyseisiin talkoisiin, laita minulle tekstiviesti. (Numero on 050 575 1575.) Homma on mitä helpoin ja kaiken lisäksi erittäin antoisa: kanttiinilaiset pääsevät seurailemaan maailmanhuippujen suojelutreenejä. :)

(Muistuttaisin myös, että kenttä on vain IPO-kisaajien käytössä 10.-19.9. :huutomerkki: )
Marikki

Paluu Tapahtumia